zondag 3 januari 2010

Red dot


I've got him.

Jaren dralen. Eindelijk gekocht.

Van Toscane tot Cape Cod. In de buurt van een winkel waar ze zwarte doosjes met een rode stip verkopen ben ik niet te houden. Mijn omgeving wordt er zo nu en dan tureluurs van. Gelukkig is het bespreekbaar. Ik krijg zo mijn momenten. Mag ik hem even vasthouden en door de zoeker kijken was altijd mijn standaard vraag.

Nog één hindernis. Ik heb enkel de body, een lens moet nog worden aangeschaft. Desondanks begrijp ik nu waarom de Amerikanen tijdens WO II momenten van jaloezie jegens hun Duitse tegenstander koesterden.

Gezien de huidige technische maatstaven kan deze 'uber' camera geen films maken.

Dit laat ik graag aan Wenders over.

Stilstand is tenslotte vooruitgang.

2 opmerkingen:

Jacob van Sluis zei

Dit hadden we van elkaar moeten weten, afgelopen weekend...

de groene mannen zei

Dit bedenk je niet.